0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Základy marketingu - pro střední školy

Autor: Jitka Vysekalová , Pavel Strnad Nakladatelství: Fortuna 3 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 40 bodů.



Cena:

40 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Učebnice k výuce na středních školách - základy marketingu pro střední školy, slovník základních pojmů z marketingu a managamentu, příklady z marketingu a jejich řešení pro střední školy.

Kód knihy: JU0000648
Autor: Jitka Vysekalová , Pavel Strnad
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Fortuna
Rok vydání: 1997
Vydání: 1
Vazba: Brož
Stav: Velmi dobrý
Počet stran: 168
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Geografický místopisný slovník světa
Geografický místopisný slovník světa

kolektiv autorů

150 Kč

Skladem

Odborný slovník Německo -Český, Česko německý z oblasti ekonomické, finanční a právní
Odborný slovník Německo -Český, Česko německý z oblasti ekonomické, finanční a právní

JUDr. Josef Zlámal

160 Kč

Skladem

come and play angličtina pro děti
come and play angličtina pro děti

Věra Urbanová, Vlasta Rejtharová

50 Kč

Skladem

Základy ekonomiky cestovního ruchu
Základy ekonomiky cestovního ruchu

Zdenka Petrů

70 Kč

Skladem

Gramática de la Lengua Española
Gramática de la Lengua Española

Emilio Alarcos Llarach

200 Kč

Skladem

Česko-německá obchodní korespondence
Česko-německá obchodní korespondence

Antonín Dynda & Eva Dyndová

200 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení