1.
Základní označení stavu knih:
- jako nová - stav nové knihy (100%)
- velmi dobrý - kniha byla čtená, ale není nijak výrazně poškozená, pořád lze věnovat jako dárek (80%)
- dobrý - kniha byla čtená opakovaně a je to na ní znát, může být povolená vazba, uvolněné listy, poškozený přebal... (60%)
Knihy v horším stavu se v nabídce objevují jen výjimečně - u vzácných, sběratelských nebo těžko sehnatelných výtisků. Jejich stav je popsán jako: špatný, salát, nedrží pohromadě apod.
Nabízené tituly jsou již zbožím použitým a běžné reklamační podmínky se na ně nevztahují. Oprávněné
reklamace akceptujeme. Vracíme však pouze cenu knih, ne cenu dopravy. O reklamaci nás informujte mailem (na obchod@krmitko-pro-dusi.cz). Knihy k reklamaci zašlete na adresu:
Antikvariát Krmítko pro duši, Znojemská 10, Jihlava, 58601.
O stavu vyřízení a výsledku Vás budeme informovat mailem.
Po potvrzení objednávky bude zboží rezervováno 7 dnů. Prodloužení rezervační lhůty je možné na základě písemné žádosti (emailem).
Objednávky jsou vyřizovány v pořadí, v jakém došly.
Tituly jsou současně nabízeny v kamenné prodejně. Vybraný titul tedy může být již prodán, a není ještě odstraněn z webové nabídky. Za tuto možnou eventualitu se předem omlouváme.
Nejsme plátci DPH.
Nakupující má právo na odstranění svých osobních údajů z databáze zákazníků obchodu na základě žádosti zaslané písemně (emailem, poštou). V této žádosti musí být uvedeno přihlašovací jméno a heslo nakupujícího.
Pokud nakupující při objednání zboží zvolí platbu předem na účet prodejce, zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do sedmi pracovních dnů od jejího uskutečnění. Pokud prodejce neobdrží v této lhůtě úhradu na svůj účet, objednávku zruší.
Poštovné se odvíjí od zvoleného způsobu dopravy a platby, balné činí 10,- Kč pro jednu objednávku.
Slevy a akce se nesčítají, není-li uvedeno jinak.
Slevu za věrnost a slevové kódy kombinovat lze.