Antikvariát Krmítko pro duši

0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Reklama - 200 tipů, které musíte znát

Autor: Roman Kobiela Nakladatelství: Computer Press 2 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 120 bodů.



Cena:

120 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne!

Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.

Dozví se v něm:
- proč a jak realizovat marketingový výzkum
- které formy komunikace jsou efektivní a které již méně
- že vytváření firemního stylu je běh na dlouhou trať
- jak připravit vlastními silami inzerát
- proč je podpora prodeje na místě velice účinná
- jak se právně nespálit, které zákony je třeba znát a respektovat
- které formy reklamy jsou zakázané
- co existuje za nejnovější reklamní trendy

a řadu dalších zajímavých informací.

Kód knihy: EK0000199
Autor: Roman Kobiela
Ilustrace:
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2009
Vydání:
Vazba: brož
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 161
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Slovník marketingu
Slovník marketingu

Mark N.Clemente

45 Kč
90 Kč

Do týdne

Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu
Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu

Richard Cimler a kol.

50 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů
Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

How to run a business without risk
How to run a business without risk

Vladimír John

120 Kč

Skladem

Česko-anglický slovník právních a obchodních termínů
Česko-anglický slovník právních a obchodních termínů

Věra Topilová

70 Kč

Skladem

Managing in emerging market economies
Managing in emerging market economies

Daniel S. Fogel

120 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení