0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Podnikatel vs. Podvodník

Autor: Abe Nakladatelství: EveryOne 3 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 250 bodů.



Cena:

250 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Proč zrovna Podnikatel Vs. Podvodník? A proč ne? Abyste pochopili, proč bychom měli zrovna jednání podvodníka přirovnávat k obchodní nauce. K osobě na druhé straně zákona, tedy na negativní straně společenské šablony. Důvodů může být spousta, ale jeden z těch důležitých je samotná podstata a vědomí, že profesionální podvodník je pro naši věc tou nejideálnější učební pomůckou, protože podvodník působí a vytváří své aktivity v prostředí, které obhospodařují lidé, tedy ve shodném prostředí jako je obchod a s tím související činnosti. Co je potřebné dodat, tak profesionální podvodník je nejlepším psychologem, nejlepším řečníkem, nejlepším ovlivňovatelem, nejlepším obchodníkem, nejlepším stratégem, nejlepším umělcem (hercem), nejlepším logikem, nejlepším na Světě v dotažení celého podvodu do konce. Je prostě ve všem TOP. Jenže vědomosti podvodníka jsou na mnohem větší úrovni než vědomosti obchodníka, protože ví něco víc, uvědomuje si, že je něco víc a jeho úhel pohledu na konkrétní věc je naprosto jednoznačný, takže si je absolutně jistý tím, co si může dovolit, protože již předem ví, jak to celé dopadne… A věřte, že obchodní vztahy jsou jen třešničkou na dortu celé knihy. Kniha je průvodcem celé lidské problematiky, která je vždy opírána o hmatatelné a logické skutečnosti, které my lidé moc dobře známe, ale nepřikláníme jim skoro žádnou váhu, nebo je nejsme schopni logicky propojit se systémem: výchovy dětí, zaměstnání, partnerských vztahů a smyslu života celkově. Dnešní lidé nejsou závislí na vodě a potravinách, ale jsou závislí na penězích. Vše prohlubují...

Kód knihy: EK0000183
Autor: Abe
Ilustrace:
Místo vydání: Hradec Králové
Nakladatelství: EveryOne
Rok vydání: 2016
Vydání:
Vazba: brož
Stav: jako nová
Počet stran: 303
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Skok do budoucnosti
Skok do budoucnosti

Bob Schmetterer

40 Kč
80 Kč

Do týdne

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Nirmalya Kumar

125 Kč
250 Kč

Do týdne

Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu
Modul kognitivnch,informatických a multioborových přístupů k udržitelnému cestovnímu ruchu

Richard Cimler a kol.

50 Kč

Skladem

Management změny
Management změny

František Kovář,Kateřina Hrazdilová, Bočková

200 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů
Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

Světová ekonomika: základní nárys a nový vývoj
Světová ekonomika: základní nárys a nový vývoj

Eva Cihelková a kol. aut.

80 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení