0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv Nakladatelství: Fortuna 1 člověk
Koupí tohoto produktu získáte 60 bodů.



Cena:

60 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
 

Kód knihy: EK0000126
Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: Fortuna
Rok vydání: 2006
Vydání:
Vazba: brož
Stav: velmi dobrý
Počet stran: 248
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi
Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Lucie Kuldová

80 Kč

Skladem

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl
Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Nahá pravda
Nahá pravda

Vladimír Pikora & Markéta Šichtařová

140 Kč

Skladem

Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci

Vladimír John

130 Kč

Skladem

Entrepreneurs versus Cheaters
Entrepreneurs versus Cheaters

Vladimír John

120 Kč

Skladem

Česko-anglický slovník právních a obchodních termínů
Česko-anglický slovník právních a obchodních termínů

Věra Topilová

70 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení