Autor: Carmine GalloNakladatelství: Dobrovský4 lidiKoupí tohoto produktu získáte 170 bodů.
Skladovost
Jihlava, Znojemská
1 ks
Sklad
0 ks
Cenová historie Pět hvězd
Nehýbeme uměle cenami a nechvástáme se přestřelenými procenty. U každého produktu vždy najdete transparentní historii ceny. Cena se může zvýšit, zvýší-li se i cena výkupní (např. je kniha v lepším stavu apod.).
Cena:
170 Kč
Skladem 1 ks Ověřit dostupnostTransparentní historie ceny
Popis knihy:
Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě.
Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidským faktorem, který vás učiní nezastavitelnými, neodolatelnými a nenahraditelnými, a získá vám kýžené pětihvězdičkové ohodnocení.
Autor bestselleru Mluv jako TED Carmine Gallo v této knize rozebírá Aristotelovu metodu přesvědčování způsobem, který dokáže inspirovat současné posluchače. Zatímco povaha práce se mění, a technologie nám umožňuje vmžiku přepravit zboží i informace z jednoho konce planety na druhý, umění komunikace se stává čím dál důležitějším. Gallo vyzpovídal neurovědce, ekonomy, historiky, milionáře a ředitele společností jako je Google, Nike a Airbnb, aby dokázal, jakým způsobem ve vás jejich slova dokáží podnítit představivost a zažehnout jiskru.
Ve věku informací máte pouze takovou hodnotu jako vaše nápady. Tato kniha vám pomůže na vzestupu z průměrnosti do výjimečnosti, a ve věku automatizace vám dá šanci.
Dozvíte se také:
která schopnost zvýší podle miliardáře Warrena Buffetta vaši hodnotu o 50 %
proč vaše práce může spadat do kategorie, kde 75 nebo víc % vašeho příjmu závisí na vaší schopnosti prodat své nápady
jaké tři společné body mají zakladatelé Airbnb s úspěšnými hollywoodskými filmy
proč byste měli dospělé lidi přesvědčovat jazykem třeťáků
jakou metodu použili Steve Jobs, Leonardo da Vinci a Picasso, aby ze svých mozků dostali to nejlepší
„V současné době, kdy hrozí, že technologie nahradí řadu lidských zaměstnání a dovedností, je umění komunikace důležitější než kdy předtím. V této knize najdete řadu praktických příkladů, které vám pomohou vaše myšlenky a pocity přenést do myslí druhých lidí.“
Adam Grant, autor New York Times bestselleru Dávat a brát , Originálů a (společně se Sheryl Sandbergovou) Možnosti B
Jak se stát mistrem přesvědčování od autora bestselleru Mluv jako TED .
Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi
Lucie Kuldová
80 Kč
Skladem
Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů
Vladimír Staněk
160 Kč
Skladem
Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl
Jiří Elman; Kamila Šemberová
200 Kč
Skladem
Mé putování mezi lumpy a policajty
Zdeněk Jemelík
80 Kč
Skladem
Nastavení soukromí a cookiesZavřít
Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely.
Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery.
Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies.
Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.