0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Jedna trefa stačí

Autor: Randall Lane Nakladatelství: 65 pole 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 70 bodů.



Cena:

70 Kč


Do týdne 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Máte nápad za miliardy dolarů? Oni ano. Téměř pohádkové příběhy mladých technologických magnátů přinášejí inspiraci pro běžného smrtelníka.

V ROCE 2007 vytvořil jednadvacetiletý David Karp jednoduchý blogovací systém a nazval ho Tumblr. Prostě ho to tak napadlo. O pět let později se Tumblr stal jednou z deseti nejnavštěvovanějších webových stránek na světě, využívalo ho 170 milionů lidí. V roce 2013 ho koupila obří firma Yahoo za víc než miliardu dolarů. Mladík, který ani nedokončil střední školu, z toho získal v přepočtu asi 5,2 miliardy korun. A zdaleka není jediný, komu se něco podobného podařilo.
Ve světové technologické metropoli Silicon Valley vyrostla nová generace miliardářů, kteří se od svých předchůdců v mnohém liší. Jsou nezvykle mladí a dobývají svět neuvěřitelnou rychlostí. Nečekají, až získají nějaké zkušenosti, a také nepotřebují velký počáteční kapitál. Mnozí z nich ještě nevychodili školu, už teď jim ale patří nejatraktivnější firmy na světě. A k tomu všemu jim často stačil jediný nápad. Něco podobného historie podnikání nepamatuje – firma nemusí sama o sobě generovat žádný zisk, přesto má pohádkovou hodnotu.
Redaktoři americké verze časopisu Forbes v čele s Randallem Lanem se rozhodli zmapovat svět mladých technologických magnátů dopodrobna. Měli k nim lepší přístup než většina běžných novinářů – Forbes se příběhům z podnikatelského prostředí věnuje dlouhodobě. Díky tomu teď mají čtenáři z celého světa možnost zjistit, jak svůj úspěch vidí sami protagonisté těchto příběhů. Co jsou zač lidé, kteří si první miliardu vydělali už v době, kdy se jiní teprve učí chovat dospěle? Jak se jim to vlastně povedlo? Naše kniha nabízí šestnáct samostatných portrétů, díky nimž můžete nahlédnout za oponu firem jako Spotify, Airbnb, Tumblr či Twitter.

Kód knihy: EK0000144
Autor: Randall Lane
Ilustrace:
Místo vydání: Praha
Nakladatelství: 65 pole
Rok vydání: 2015
Vydání:
Vazba: Pevná s přebalem
Stav: Jako nová
Počet stran: 239
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Nirmalya Kumar

250 Kč

Do týdne

Sebeřízení, komunikace, řízení času úspěšného manažera
Sebeřízení, komunikace, řízení času úspěšného manažera

kolektiv autorů

50 Kč

Do týdne

Čtyřhodinový pracovní týden
Čtyřhodinový pracovní týden

Timothy Ferriss

260 Kč

Do týdne

Slovník marketingu
Slovník marketingu

Mark N.Clemente

90 Kč

Do týdne

Modul průvodce ekoturismu a geoturismu
Modul průvodce ekoturismu a geoturismu

Darja Milošová a kol.

50 Kč

Skladem

Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu
Informační a komunikační technologie v cestovním ruchu

Josreef Zelenka, Jiří Kysela

70 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení