Antikvariát Krmítko pro duši

0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis Nakladatelství: Computer Press 4 lidi
Koupí tohoto produktu získáte 50 bodů.



Cena:

50 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

Kód knihy: EK0000304
Autor: Erik Du Plessis
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2007
Vazba: Brož
Stav: Velmi dobrý, lehce načichlá, flek na konci knihy dole u hřbetu
Počet stran: 215
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Umění řídit
Umění řídit

Bill Scott, Sven Soderberg

35 Kč
70 Kč

Do týdne

Time management a autodynamický plánovací systém
Time management a autodynamický plánovací systém

David Gruber

80 Kč

Skladem

Podnikatel vs. Podvodník
Podnikatel vs. Podvodník

Abe

250 Kč

Skladem

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl
Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Světová ekonomika: základní nárys a nový vývoj
Světová ekonomika: základní nárys a nový vývoj

Eva Cihelková a kol. aut.

80 Kč

Skladem

Entrepreneurs versus Cheaters
Entrepreneurs versus Cheaters

Vladimír John

120 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení