0 Kč
0 položek
Košík je prázdný.
Měna: EUR - CZK

Jak zákazník vnímá reklamu

Autor: Erik Du Plessis Nakladatelství: Computer Press 5 lidí
Koupí tohoto produktu získáte 50 bodů.



Cena:

50 Kč


Skladem 1 ks Ověřit dostupnost Transparentní historie ceny

Popis knihy:

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci.

Kód knihy: EK0000304
Autor: Erik Du Plessis
Ilustrace:
Místo vydání: Brno
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2007
Vydání:
Vazba: Brož
Stav: Velmi dobrý, lehce načichlá, flek na konci knihy dole u hřbetu
Počet stran: 215
Obrazová příloha: Ne

Sdílet na:

Mohlo by vás také zajímat

Finanční hospodaření
Finanční hospodaření

Peter Wilson

45 Kč
90 Kč

Do týdne

Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek
Zadávání, hodnocení a kontrola veřejných zakázek

František Ochrana

50 Kč
100 Kč

Do týdne

Tvrdohlavý muž
Tvrdohlavý muž

Ondřej Horák, Stanislav Bernard

120 Kč

Skladem

Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů
Zvyšování výkonnosti procesním řízením nákladů

Vladimír Staněk

160 Kč

Skladem

Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl
Česko anglický ekonomický slovník 1.díl a 2.díl

Jiří Elman; Kamila Šemberová

200 Kč

Skladem

Světová ekonomika: základní nárys a nový vývoj
Světová ekonomika: základní nárys a nový vývoj

Eva Cihelková a kol. aut.

80 Kč

Skladem

Používáme cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte naše oznámení o souborech cookies.

Upravit nastavení