Popis knihy:
Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.Kód knihy: | PS0000810 |
Autor: | Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis |
Místo vydání: | Praha |
Nakladatelství: | Portál |
Rok vydání: | 2008 |
Vydání: | 1 |
Vazba: | Brož |
Stav: | Velmi dobrý |
Počet stran: | 128 |
Obrazová příloha: | Ne |